Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tento reklamační řád upravuje postup uplatňování práv z vadného plnění mezi společností Hotel Analytics s.r.o., IČO: 06723756, se sídlem Krakovská 582/23, 110 00 Praha 1 (dále jen „Poskytovatel“) a podnikateli využívajícími službu Best Guest (dále jen „Uživatel“).

1.2. Tento reklamační řád se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené mezi podnikatelskými subjekty (B2B).

2. Uplatnění práv z vadného plnění
2.1. Uživatel je povinen oznámit vadu služby Poskytovateli bez zbytečného odkladu poté, co ji zjistí nebo při dostatečné péči mohl zjistit.

2.2. Reklamace musí obsahovat popis vady a důkaz o jejím výskytu a lze ji uplatnit prostřednictvím e-mailu na support@bestguest.cz.

2.3. Právo z vadného plnění zaniká, nebylo-li uplatněno bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

3. Vyřízení reklamace
3.1. Poskytovatel vyřídí reklamaci v přiměřené lhůtě podle povahy uplatněné vady.

3.2. Shledá-li Poskytovatel reklamaci oprávněnou, zajistí odstranění vady nebo poskytne přiměřenou slevu z ceny služby.

4. Omezení odpovědnosti
4.1. Poskytovatel neodpovídá za vady nebo škody způsobené nesprávným užíváním služby Uživatelem či třetí osobou, ani za vady vzniklé v důsledku vyšší moci nebo překážky vzniklé nezávisle na vůli Poskytovatele.

4.2. Poskytovatel neodpovídá za škodu, která přesáhne cenu objednané služby.

5. Závěrečná ustanovení
5.1. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 28.6.2025.
5.2. Práva a povinnosti v tomto řádu neupravené se řídí platnými právními předpisy České republiky.